Мәртөк ауданының әкімі Е. Кенжеханұлының халық алдындағы есебі



жүктеу 404.4 Kb.
бет1/10
Дата14.01.2022
өлшемі404.4 Kb.
#16724
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
топтық жұмыс модернизм

Орындаған: Мәсімхан Жібек

Башаев Сүндет

Құрман Дидар

Зиядибеков Нұрасыл

Тексерген: Мекебаева Л.А.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Филология факультеті

Қазақ әдебиеті және әдебиет теориясы кафедрасы



СӨЖ

ЖОСПАР:

  • Фрагментарность, белгісіздік, (неопределенность)
  • Мифологизм ұғымдарының теориялық негізі. Қазақ әдебиетінің мифологиялық сөз астары
    • А.Алтай шығармаларындағы мифологиялық таным. Көркем шығарманы талдау
    • Постмодернистік дискурс. Көркем шығармалардағы дискурс
    • Шизофрениялық дискурс ұғымы. А.Кемпинскийдің «Шизофрениялық психология» еңбегін талдаңыз
  • Қорытынды

Аналитикалық әдіс арқылы жасалған сын есім

Постмодернистік эстетиканың, оған әсер еткен аспектілердің, оның көркемдік әдіс-тәсілдерінің, эстетикалық талаптарының бір бөлшегі – фрагментарность , белгісіздік (неопределенность)

Американдық әдебиеттанушы Ихаб Хасанның постмодернизмнің белгісіздік (неопределенность), (фрагментарность) үзіп алынған сәт, деконизация, утрата «Я», ирония, гибридизация, карнавалность, сконструированность, т.б. сынды қасиеттерін санамалаған

Сұр үйлер – үйілер, үйілер,

Сұр көше – көше,көше...

Жан бүгін жалғыз билер

Естіген күйге кеше.

Ерлан Жүніс

Бәріне күдікпен қарау – әлемді танудың кілті іспеттес. Маңаймыздағының бәрі жалған, әрбір өтірік өзінің уысында шындықтың өзінде бір тамшы болса да у бар деп санайды бүгінгі постмодернистік авторлар.

Қазақ поэзиясындағы белгісіздік

Қазақ әдебиетінің мифологиялық сөз астары

Қазақтар жақсылық істерді басқаратындарын аруақ, періште, перизат т. б. десе, жамандық істерді басқаратындарын пері, шайтан, жын, албасты, жезтырнақ т. б. деп атайды.



Қазақ мифологиясы — Ежелгі мифтердің ертегілер мен аңыздардан айырмашылығы, мифтердің мазмұнында ертедегі халықтардың жаратылыстық-ғылыми және тарихи таным-түсініктері көбірек ұшырасады. Бұған мысал ретінде жердің жаратылуы жайлы немесе барлық тіршілік атаулының «әлемдік жұмыртқадан» шығуы жайындағы көне үнділік мифті, болмаса жер жүзін топан су басуы туралы мифті келтіруге болады. Алғашқы мифтер өте бағзы замандарда пайда болған, содан әрбір жаңа мыңжылдық сайын қарапайымнан күрделіге қарай сатылап даму дәуірлерін өткерген. Мифтер – адамдардың дүниетанымының көрінісі. Солар арқылы жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы жөніндегі мыңдаған жылдар бұрынғы түсінік, көзқарастар бізге жетіп отыр.

жүктеу 404.4 Kb.

Поделитесь с Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




©emirb.org 2022
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет