Акция 5 Құрметті Ұстаздар!



жүктеу 0.55 Mb.

бет1/4
Дата30.03.2017
өлшемі0.55 Mb.
  1   2   3   4

АКЦИЯ - 5    

Құрметті Ұстаздар! Акция 5 басталғаны

туралы хабарлаймыз. Акцияға ұстаздардың

барлық материалдары жариялануға қабылданады.

Акцияға қатысушылардың барлығына сертификат

жəне алғыс хат беріледі.

Қатысу шарты:

1.  Республикалық   45minut.kz   газетіне   Казпочта

арқылы жазылу



2. Жариялау үшін ең азы 3 (үш) материал жіберу

3.  Акция   сертификаты   жəне   алғыс   хат   тегін

беріледі. Материалы жарияланғандарға құжаттар

бірден жіберіле береді.

Уақыты: 11 мамыр — 30 мамыр 2016 ж.

Материал қабылдау почтасы: bilimnur@bk.ru 

(Басқа почталарға келген материалдар акцияға

есептелмейді)

ПОДПИСКА – 2016

«Республикалық 45minut.kz газеті»

Ұстаздардың сабақтары мен тәжірибелік

жұмыстарын БАҚ және Интернетте

жариялауға арналған. Жарияланған сабақтар

категория үшін құжат болып есептеледі.

Сертификат беріледі.

Сонымен қатар оқушылардың ғылыми

жұмыстары мен ата-аналарға арналған

мақалалар, жаңалықтар мен ғылыми,

танымдық, білім беретін, жарнамалық

мағлұматтар жарияланады. Республикалық

45minut.kz сайтының басылымы

ИНДЕКС: 64470

«Республиканская газета 45minut.kz»

публикует уроки и практические занятие

учителей в СМИ и Интернете.

Публикованные уроки зачитываються при

получении категории. Выдается сертификат. 

А также публикуются научные работы

учеников и материалы для родителей,

новости и информация научного,

образовательного, позновательного,

рекламного направления. Издание

Республиканского сайта 45minut.kz

Подписка в «Республиканскую газету

45minut.kz» проводится во всех

 отделениях АО «КазПочта 

Уральскому городскому

духовому оркестру – 25 лет 

26 апреля 2016 года в драматическом

театре им.Островского прошел юбилейный

концерт Уральского городского духового

оркестра «Ұлы дала үні», посвященный 25-

летию независимости Казахстана. Это был

замечательный концерт, незабываемый вечер

музыки, а  в зрительном зале не оставалось

свободных мест. В программе прозвучали

шедевры мировой музыки и ведущих

казахстанских композиторов. 

11 – бет >>>



ГИМНАЗИЯҒА - 20 ЖЫЛ

Несипкул Мейманханқызы Утебаева,

Түркістан қаласы, Некрасов атындағы

№9 мектеп-гимназияның мұғалімі

“Мәуелі ағашқа барлығы да қарайды” дегендей,

тарихы терең шежірелі, тағлымы мол Түркістан

қаласындағы Н.А.Некрасов атын иеленген №9 мектеп-

гимназиясы аудан бойынша тұңғыш рет 1996 жылы

сол кездегі білім бөлімінің басшысы

Г.З.Зияйдинованың бұйрығымен “гимназия статусын”

алған білім ошағы. 2015-2016 оқу жылының 4

тоқсанында “Гимназия” мәртебесін алғанына 20 жыл

толған білім ордасында мектеп-гимназия директоры

Ж.А.Орынбаеваның ұйытқы болуымен, мектеп

директорының орынбасары Г.А. Михайлинаның

ұйымдастыруымен “Гимназияға 20жыл” тақырыбында

ауқымды мерекелік іс-шара өткізілді. 11 – бет >>>



«СЫҢҒЫРЛА СОҢҒЫ

ҚОҢЫРАУ» ҮНІ

Ақмола облысы Шортанды ауданы Новоселовка

ауылы Новоселовка орта мектебінің қазақ тілі

пәнінің мұғалімі Матан Зоя

Міне, зымырап уақыт өтіп, 25 мамыр да келіп жетті.

Біздің новоселовка орта мектебінде дәстүрлі рәсімге

сай « Сыңғырла, соңғы қоңырау, сыңғырла » атты оқу

жылына арналған салтанатты жиын болып өтті.

Салтанатты әннің ырғағымен мектеп бітірушілеріміз

сынып мұғалімдерімен бірге жиынға келген ата-

аналарымыз бен оқушыларымыз ду қол шапалақпен

қарсы алды. Мерекеміз әнұранмен басталды. Ең

бірінші сөз кезегін ауыл әкімі Идрисов С.О алды.

Әкіміміз мектеп ұжымын, оқушыларды, түлектерді,

ата-аналарды мерекемен құттықтап, жүрекжарды ізгі

лебізін білдірді. Мектеп басшысы Айтпаева А.Ж

барлық ұстаздарымызды, жас түлектерді, ата-

аналарды, жиналған қауымға өзінің жылы лебізін

білдіре келе, «үздік» бітірген оқушыларға

мадақтама қағазын тапсырды. 11 – бет >>>

ФОТОРЕПОРТАЖ

Ақмола облысы. Бурабай ауданы.

 Шучинск қаласы. 

Мирас мектеп гимназиясы

Атырау қаласы, 4 облыстық мектеп-интернаты

Атырау облысы Қызылқоға ауданы Жасқайрат

ауылы Ш.Т. Еркінов атындағы орта мектебі 

1а сыныбы жəне жетекшісі Изимова Қарлығаш

Астана қаласы 53 мектеп-лицей түлектері

ОҚО Мақтарал ауданы. Жетісай қаласы. 52

Ә.Жанкелдин атындағы мемлекеттік

коммуналдық мектебі

ШЫМКЕНТ КАЛАСЫ. 103 МЕКТЕП.

Фотоларды жіберген тілші Турсынжанова Лəззат.



26 мамыр  2016 ж | № 10 (160)

 ------------------------------------------------- «Республикалық 45minut.kz» газеті – 26 мамыр 2016 ж | № 10 (160)

ТАНЫМДЫҚ ЗЕРТТЕУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БАЛАҒА ТИГІЗЕР ӘСЕРІ

Еспагамбетова Жанылсын Шорсовна

Ақтөбе қаласы  №12 «Інжугүл» МДҰ тәрбиешісі

   

Бала сәби жасынан бастап-ақ зерттеушінің рөліне еніп өзін қоршаған ортадағы заттардың

атауын, қасиетін, табиғат пен оның құбылыстарын танып біледі. Балабақшада бүлдіршін

балалармен жұмыс істейтін тәрбиешілердің басты мақсаты-баланың сөздік қорын молайту,

сол сөздің мағынасын түсіндіру, заттың қасиеті мен сапасын айыра білуге үйрету болып

табылады.

Баланың танымдық қабілеті жаңа сөздерді меңгеру, түсінікті игеру, алған білімді бекітудің

негізінде дамиды. Бір сөздің жекеше, көпше түрде аталуы, бір ғана сөзден жаңа сөз ойлап 

табу, сөзден сөйлем құру (қол-қолдар, қол-қолғап-қолшатыр, Мен қолымды сабынмен 

жудым, Менің қолым тап-таза) т.б.сөздерді қолданып байланыстыра сөйлеу, баланың өз 

ойын айқын түсіндіруге көп септігін тигізеді. Бала сипаттау арқылы (Мысық-үй жануары, 

оның төрт аяғы, басы, көзі, мұрыны, аузы, құлағы, құйрығы бар), әңгімелеу арқылы (Мен 

кеше  зообаққа бардым, онда көптеген аңдар мен құстарды көрдім), ойлау арқылы (Қар тез 

еріді, себебі бөлменің іші жылы)-деп бала өзінің сөздік қорды қаншалықты меңгергенін 

көрсетеді.

Бала тілінің дамуына ықпал етіп,танымдық қабілетін жетілдіру барысында балабақшада 

жүргізілетін іс-тәжірибелік әрекеттің алар орны ерекше. Тәжірибе жасау әрекеті-балалардың

танымдық қызығушылығын қалыптастыруға ықпал етеді, ойлау әрекеті мен бақылай білуді 

дамытады.

Бала мінез-құлқының маңызды сипаты-жаңалық ашу, байқағыштық, әуестік, танып білуге

деген құмарлық боп табылады.

Біздің негізгі міндетіміз-зерттеу деген,жаңалық ашуға деген қызығушылықты дамыту мен

қолдау, сонымен қатар қажетті жағдайлар жасау.

Біздің балабақшада балалармен қоршаған орта бойынша тәжірибе жасау орталығы бар. 

Осы орталықта бірігіп жұмыс істейтін балалардың ой-өрісі дамып,танымдық қабілеті 

артады. Әр топтағы дамытушы ортаның дұрыс ұйымдастырылуы,талапқа сай болуы 

баланың еркін қызығып жұмыс жасауына мүмкіндік береді. Дамытушы ортада тәжірибие 

жасау кезінде таным іс-әрекетінің дамуынан басқа да,психикалық процесстің дамуына 

ерекше мән беріледі. Дамытушы ортаның құрылымын ұйымдастыруда баланы жан-жақты 

дамыту ескеріледі. Бала қандай орталықта жұмыс жасаса да, бір нәрсені білсем деп 

құлшыныс жасайды.Мәселен, әрбір зерттеу іс-тәжірибесінде бірін-бірі ауыстыратын 

кезеңнің бірізділігін сақтап, анықтауға болады. Ол үшін тәрбиеші төменде көрсетілген 

жұмыстарды атқаруы керек. Баланың не туралы білгісі келетінін зерттеу, зерттеудің 

міндеттерін қоя білу; іс-тәжірибенің әдістемесін ойлап табу; айтылған сынды тыңдау, 

қабылдау білу; қорытынды болжау; жұмысты орындау; қорытындыны бақылау; 

қорытындыны анықтау; алынған қорытындыны сараптау; жұмысы туралы сөздік есеп беру; 

шешімді қабылдау, нақтылау.

Қай кезде болмасын зерттеу және тәжірибе жасау кезіндегі қауіпсіздік шараларын сақтау 

жауапкершілігі толығымен тәрбиешіге жүктеледі. Әрбір жұмыс «қарапайымнан күрделіге 

қарай»-деген принцип бойынша құрылып, әр кезеңде тәрбиеленушінің жұмыста атқара білу 

деңгейі жайлы біліп отыру керек. Барлық орындалатын бейтаныс шаралар бойынша іс-

әрекетті тәрбиеші көрсетеді.

Сондай-ақ, ең маңыздысы  бала санасын танымдық мазмұнмен байытып ғана қоймай, ең 

бастысы өмірді тани білуге деген белсенділікке баулу. Балалар көп бақылайды,тәжірибе 

жасайды. Өз қолдарымен жаңа затты туындатады. Оларға өз ойларын, пікірлерін, тілектерін 

айтуға көп мүмкіндік беріледі. Осы кезде баланы тыңдап, оның сұрағына жауап беру, біріге 

отырып шешім шығару-тәрбиешінің басты міндетінің бірі. Барлық уақытта, айтарлықтай 

көңіл бөлінген сәттің,жасалған қолайлы жағдайдың-баланың жан-жақты дамуына қосар 

үлесі де, тигізер пайдасы да зор болмақ.

* * * * * * 



Ақтөбе қаласы «Ақбөбек» білім беру орталығының тәрбиешісі

Балиева Гулдарига Ибраимова

Тақырыбы: «Ақылды лақ» ертегісі

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Мақсаты:


Білімділік: Ертегі мазмұнын зейін қоып тыңдауға үйрету.

Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту.

Тәрбиелік: Көркем әдеби тілде сөйлеуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту сәті, ойын.

Көрнекілігі: Лақ, бұзау, тоқты, қасқыр, аю.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті

Танымды оятушылық кезең

Ұйымдастырушылық-ізденушілік кезең Тәрбиеші: (балаларды шаттық шеңберіне 

тұрғызады).       Шеңбер құру: «Жылы лебіз»

Шарты: Балалар шеңбер болып тұрады. Оң жаққа бұрылу арқылы бір-біріне әдемі 

сөздермен теңеу айтады. 

-Балалар, қазір бізде көркем әдебиет сабағы. Сабақтың тақырыбы «Ақылды лақ» ертегісі.

-Балалар, үй жануарларына нелер жатады?

Мына жайлаудағы суретке қараңдаршы. Үй жануарлары төлімен жайылып жүр, осы үй 

жануарларының төлдерін атайық.

-Жарайсыңдар балалар.

-Мен сендерге өлең жолдарын оқимын, ал сендер қай төл туралы сөз болғанын айтыңдар.

Шөре, шөре, лағым,

Тентек бома, шырағым.

Секеңдемей деміңді ал,

Селтеңдемей құлағың, - деп неге айтамыз?

-Ендеше мен үй жануарының бірі «Ақылды лақ» туралы ертегі оқып берейін.

«Ақылды лақ» ертегісін мәнерлеп оқу.

Ертеде бір бұзау, бір лақ, бір тоқты ел көшкенде ойнап жүріп байқаусызда жұртта қалыпты. 

Үшеуі тірнектеп жүріп, қос тұрғызып алыпты. Қосы бір бұлақтың басында екен, оның 

қасында зәулім бәйтерек өсіп тұрыпты. Бұлардың айдалада иен қалғанын естіп, бір тойып 

алайын деген ниетпен аю іздеп келіпті. Лақ қорбаңдап келе жатқан аюды көреді де, алдынан

жүгіріп шығып қарсы алыпты. Лақ аюды өзінің үйіне кірзізіп, төрге шығарады. Лақ:

-Аю ағамыз келіп қалған екен, не тамақ береміз, -деп сұрайды тоқтыдан.

Сонда ақ лақ төрден дауысын көтеріңкіреп:

-Басқа аюдың басын ас, соңғы аюдың төсін ас, дым болмаса осы аюдың өзін сой, барлық 

етін түгел ас, - депті.

Мұны естіп отырған аю:

-Бұлар аюдың етін жейді екен ғой, -деп орнынан тұра қашыпты. Қашып бара жатқан аюдың 

алдынан қасқыр кездесе кетеді екен.

Аюдың қылығына таңданған қасқыр:

-О, аюжан, неден қашып келесің, сонша аптығып? – деп сұрайды қасқыр.

Аю: -Мына белдің арғы жағасында, бұлақтың жанында бұзау, тоқты, лақ тұрады. Соларды 

байқап көрейін деп барып едім, өзімді жеймін деген соң зорға қашып, құтылдым.

Қасқыр:  -Қой әрі. (Аюдың сөзіне күледі).

Аю:  -Бір аюдың басын, бір аюдың төсін жейміз деп дауласып жатқанда мен қаша жөнелдім.

Қасқыр: -Ендеше жүр, екеуміз бірге барайық, үшеуінде қоршап алып, тең бөліп жейік.

Аю:  -Жоқ, мен бармаймын. Өзің-ақ бара бер.

Сол арада қасқыр жіп тауып алады да, бір ұшын аюдың мойнына, бір ұшын өзінің мойнына 

байлайды. Сөйтіп аюды зорлықпен алып жүреді.

Аюды жетелеген қасқыр, тартыса-тартыса қосқа жақындағанда, лағы жүгіріп сыртқа 

шығады.

Лақ: -О, қасеке біз үшеуміз, ол аюға тоймаймыз деп, - айғалайды.



Бұл сөзді естіген аю, бұрынғыдан бетер шошып, кері қарай қаша жөнеледі.

Қасқыр жіпке буынып, қылқынып қалады. Бір жерге келгенде аю жіпті үзіп, тастап кетеді. 

Ес түсінен айырылып, әлсіреп жатқан қасқырға, дала кезіп жүрген тағы бір қасқыр былай 

дейді:


-О, досым, неғып жатырсың, - дейді.

Есін жиған қасқыр: -Неғып жатушы едім, аюдың ақмақтығынан өлгелі жатырмын. Мені аю 

сүйретіп, жығып кетті, -деп басынан кешкен оқиғасын айтып береді.

-Онда өзіміз-ақ барайық. Сонымен екі қасқыр қосқа қайта барады. Бұларға қолданар 

шарасы таусылған бұзау, тоқты, лақ үшеуі бәйтерекке шығып алады. Лақ бас жағынан, 

тоқты ортасынан, бұзау олардан төменірек орналасады. Бәйтеректің түбіне келген соң, әлгі 

жолдан қосылған қасқыр, кел екеуміз, мына ағаштарды ырғайық. Аналар алма құсап, жерге 

төгіледі, - деп ағаш астына дайындалып тұрғанда, бұзау отырға бұтақ сынып кетеді де, 

жерге топ ете түседі. Содан сестеніп тұрған қасқырдың бел омыртқасы үзіліп кетіпті. Бұдан 

кейін аю қылқындырып кеткен қасқыр қорқып, өз бетімен қаша жөнеліпті. Сөйтіп бұзау, 

тоқты, лақ ажалдан аман қалыпты. Күзде ескі жұртына көшіп келген иесі, аман-есен 

жайылып жүрген малын тауып алыпты.

Сұрақ-жауап арқылы ертегі мазмұны не жайлы екенін білу.

-Ертегі қалай аталады?      -Ертегі ұнады ма?

-Ел көшкөнде қандай төлдер қалып қояды? -Олар не істеді?

Сергіту сәті:

Қошақаны қойдың,

Қайда ұалып қойдың?

Бұлтиып тұр бүйірің,

Қай өрістен тойдың?

Секең, секең лағым,

Жүрмін саған кейіп-ақ,

Тыным тапсаң болмай ма?

Секірмей-ақ, кей уақ?

Ботақаны нардың,

Жарға неге бардың?

Тілерсегің дірілдеп,

Секіре алмай қалдың.

Дидактикалық ойын: «Төлдердің дыбысын келтір»

Мақсаты: Қай жануар, қалай дыбысталатынын анықтау.

-Балалар, енді осы «Ақылды лақ» ертегісін кезек-кезек айтамыз. 

Балалар шаттық шеңберіне тұрады.

-Гүлім, сен әдемі қызсың!

-Әділжан, сен тәртіпті бол!

-Ілияс, сен ақылды бол!

-Ботагөз, бүгін сенің шашың әдемі!

-Түйенің төлі – ботақан,

-Қойдың төлі – қошақан,

-Ешкінің төлі – лақ,

-Жылқының төлі – құлын,

-Сиырдың төлі – бұзау. 

-Лаққа  -«Ақылды лақ» 

-Иә


-Лақ, бұзау, тоқты

-Дос болды

Балалар сергіту сәтін жасайды.

Балалар сиыр, жылқы, қой, ешкінің дауысын келтіреді.

Балалар ертегіні кезек-кезек айтады.

Рефлексивті – түзетушілік кезең -Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Жарайсыңдар, балалар. Сендер бүгін сабаққа жақсы қатыстыңдар. Ертегіні де жақсы құрап 

айтып бердіңдер. Әрқашан білімді, ақылды болыңдар.

Балалардың жауаптары

* * * * * *



РАБОТА КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА В КЛАССЕ ВОКАЛА

Концертмейстер отделения 

«Специальное фортепиано» Дьячкова С.В.

Работа концертмейстера в классе вокала включает:

Разбор музыкального произведения вместе со студентом-вокалистом;

Работа над партией сопровождения;

Работа с вокалистом-студентом   над звуком и текстом совместно с преподавателем по

вокалу.


Основное   внимание   концертмейстера   при   работе   с   вокалистами   направлено   на

тщательную проработку партии сопровождения. На умение видеть правильное соотношение

динамики,   темпа,   ньюансов   исполнения   партии   аккомпанемента   с   характером   звучания

солирующей   партии.   Уточнение   динамики   и   тембра   звучания   в   момент   перехода   от

вступления  к  исполнению  сопровождения.     Также   важно  знать  партию  солиста   и уметь

играть сопровождение с одновременным пением солирующей партии. 

Особое   внимание   нужно   уделять   вступлению   и   проигрышам.   В   этих   местах

концертмейстер звучит один. Проигрыши чаще всего имеют иллюстрирующий характер.

Например   танцевальная   музыка   создает   ощущение   на   балу,   Лирическая   музыка

иллюстрирует внутренние чувства (солист поет о любви, о мечте, о дружбе, о весеннем

настроении ). Жанровые зарисовки создают ощущение природы (шум листвы, пение птиц,

журчание ручейка). Поэтому проигрыш  должен получиться очень органичным. Он как бы

продолжает партию солиста.

При   игре   вступления   задается   общий   характер   произведения.   Слушая   его,   певец

настраивается на тональность и темп, входит в образ. Важно подчеркивать сильные доли,

характер ритмического рисунка, чтобы солист уверенно вступил. После окончания партии

вокалиста   у   концертмейстера,   как   правило,   звучит   заключающая   мелодическая   фраза.

Которая   также   должна   быть   логическим   завершением   всего   созданного   музыкального

образа. При игре аккомпанемента важно вести   партию баса, рельефно выделять средние

голоса, особенно в местах «перекличках» или «ответе» партии солиста.

 ---2 --


 ------------------------------------------------- «Республикалық 45minut.kz» газеті – 26 мамыр 2016 ж | № 10 (160)

Вместе с преподавателем по вокалу концертмейстер работает над фразировкой, дикцией,

дыханием.Особая   роль   в   концертмейстерском   классе   принадлежит   выработке   навыков

чтения   нотного  текста   с   листа.   Для   развития   этих  навыков   аккомпаниатору  необходимо

выработать умение  безостановочного исполнения,  научиться воспринимать музыкальный

материал в целом, а не отдельными нотными знаками. Научиться быстро вникать в замысел

сочинения, ясно предвидеть линию развития музыкального образа, прочувствовать характер

музыки,   быть   предельно   внимательным   к   смене   темпа,   тональности,   фактуры   и

ритмическим   изменениям.   В   концертмейстерской   практике   используются   разнообразные

приемы упрощения нотного текста:

Преобразование или опускание подголосков и украшений;

Упрощение или перемещение аккордов;

Преобразование   разложенных   гармонических   фигураций   в   основные   гармонические

функции;


Преобразование   ритмически   усложненных   последовательностей   на   элементарную

пульсацию.

Нельзя забывать, что любое облегчение допустимо лишь при условии сохранения идейно-

образного смысла и содержания произведения, интонационной и ритмической структуры

солирующего   голоса,   гармонической   основы   произведения.   Чем   совершеннее   навыки

чтения   нотного   текста   с   листа   у   музыканта,   тем   меньше   упрощений   делается   им   при

исполнении. Широкое применение в вокальной практике находит транспонирование. Оно

позволяет   певцу   исполнять   музыкальное   произведение   в   удобной   для   него   тесситуре.

Концертмейстер должен уметь транспонировать партию сопровождения, имея перед собой

текст сочинения в оригинальной тональности.

Процесс транспонирования включает следующие моменты: Проигрывание музыкального

произведения в основной тональности или зрительный обзор;

Определение исполнительских особенностей и трудностей в партии сопровождения;

Выявление   трудноисполняемых  мест  в   партии  вокалиста   с   точки  зрения   тесситуры,   а

также дикционных и ритмических трудностей;

Уточнение темпа, агогики, динамических нюансов;

Транспонирование сочинения в заданную тональность;

Конкретизация музыкального образа;

Корректирование деталей.

В   процессе   транспонирования   аккомпаниатору   необходимо   выполнять   определенные

требования. К ним относятся:

Настройка солиста на новую тональность;

Безукоризненная чистота исполнения партии аккомпанемента;

Соблюдение темпа, агогики, ритма;

Своевременное подчеркивание – показ цезур для свободного взятия певцом дыхания;

Поддержка вокалиста в плане динамики;

Показ кульминационного момента;

Сглаживание погрешностей по ходу исполнения.

Творческая деятельность концертмейстера включает две составляющие: рабочий процесс

и концертное исполнение.

Рабочий процесс можно увидеть как четыре этапа.

Первый этап – работа над произведением в целом: создание целостного музыкального

образа   как   воображаемые   наброски   того,   что   предстоит   исполнить.   Задачей   этого  этапа

является создание музыкально-слуховых представлений при зрительном прочтении нотного

текста   произведения.   Профессионализм   концертмейстера   во   многом   зависит   от   его

способностей,   включающих   навыки   визуального   прочтения   партитуры,   а   также   умения

зрительно   определять   ее   особенности   (внутренний   слух).   Музыкальность   выступает   как

сложная   интегральная   система,   куда   входят:   музыкальный   слух,   музыкальная   память,

эмоционально-волевые   качества   исполнителя,   музыкальное   мышление   и   воображение,

чувство ритма и пр.

Второй   этап   –   индивидуальная   работа   над   партией   аккомпанемента,   включающая:

разучивание   фортепианной   партии,   отработку   трудностей,   применение   различных

пианистических приемов, правильное исполнение мелизмов, соблюдение «люфтов», подбор

удобной   аппликатуры,   умение   пользоваться   педалью,   «держание»   темпа   (не   исключая

агогики), выразительность динамики, точную фразировку, профессиональное туше.

Огромное   значение   имеет   владение   основами   фортепианной   культуры.   Успех

аккомпаниатора   будет   полноценным   только   после   тщательно   отработанной     и

откорректированной партии фортепиано.

Третий   этап   –   работа   с   солистом.   Предполагает   безупречное   владение   фортепианной

партией,   совмещение   музыкально-исполнительских   действий,   наличие   интуиции,   знание

партии партнера, «отход» концертмейстера на второй план по отношению к вокалисту.

Важную   роль   играет   быстрая   реакция,   включающая   умение   слушать   партнера   при

совместном   музицировании.   Главным   образом   это   зависит   от   контакта   партнеров,   от

интуитивного фактора. Постоянное внимание и предельная сосредоточенность на данном

этапе должны соблюдаться в равной степени.

Четвертый этап – рабочее (репетиционное) исполнение произведения целиком. Создание

музыкального   исполнительского   образа.   Именно   этот   последний   этап   определяет

предварительный настрой аккомпаниатора на концертное выступление.

Концертное   выступление   –   это   итог   всей   работы.   На   котором   произведение   можно

исполнить один раз. Нельзя что-то исправить или переиграть. Для лучшего концертного

исполнения   следует   предварительно   прорепетировать     его   в   концертном   зале.   Так   как

важную роль и для концертмейстера и для солиста играет акустика концертного помещения.

Отработать   баланс   звучания   партии   аккомпанемента   по   отношению   к   солисту.   Для

правильного   создания   концертного   образа   важно   прослушать   записи   исполнения   этого

произведения   мастерами   вокального   жанра.   В   момент   концертного   выступления

аккомпаниатору необходимо постоянно контролировать себя, помнить о том, что он также

несет ответственность и за исполнение партии солиста. Чтобы чувствовать себя уверенно во

время   исполнения,   важно   как   можно   лучше   готовиться   к   общению   с   аудиторией,   не

выносить   на   суд   зрителей   недоработанные   произведения.   Концертная   деятельность

оказывает   огромное   влияние   на   творчество   исполнителя.   Для   эффективной   музыкально-

творческой деятельности аккомпаниатора обычно бывает недостаточно знаний только по

одному   своему   предмету,   необходимы   широкие   познания   по   другим   дисциплинам

музыкально-теоретического   и   музыкально-исполнительского   циклов.   Разносторонность   и

гибкость   мышления,   способность   к   глубокому   усвоению   знаний   в   различных   областях

музыкальной   науки,   широкая   осведомленность   во   всех   сферах   искусства   способствуют

профессионализму. Музыканту-концертмейстеру следует ответственно подходить к вопросу

о совершенствовании своего искусства. С этой целью полезно ходить на концерты, слушать

записи.



  1   2   3   4


©emirb.org 2017
әкімшілігінің қараңыз

войти | регистрация
    Басты бет


загрузить материал