3ds Max программасының негізгі тәсілдері. Командалық тақта



жүктеу 22.84 Kb.
Дата09.11.2022
өлшемі22.84 Kb.
#23564
түріПрограмма
3ds Max программасының негізгі тәсілдері

3ds Max программасының негізгі тәсілдері. Командалық тақта.

Команда тақтасы. МАХ-тың топтарымен жабдықталғандардың алты командалық тақтасы болады: Create (Жасау), Modify (Өзгерту), Hierarchy (Иерархия), Motion (Қозғалыс), Display (Дисплей) және Utility (Сервис). Қажетті командалық панелді жөндеу үшін сәйкес бөлікке басу керек.



Сурет 3 Команда тақтасының топтары
Әр командалық тақтаның негізгі бөлігі шиыршық аймағы болып табылады. Шиыршық (rollout) – құрамында байланысқан параметрлер тобы бар және ені шиыршық енімен тең келетін батырма түріндегі тақырыпшасы бар командалық тақтаның бөлігі.
Шиыршықтар тек командалық тақтаның құрамында ғана емес, сонымен қатар Material Editor (Материалдарды түзетуші), Render Scene (Визуализациялау) сияқты сұхбаттық терезелер қатарында қолданылады.
Мах 5 объектілерінің барлық типтеріне, Editable Spline (Түзелетін сплайн), Editable Mesh (Түзелетін тор) объектілерін қоспағанда, параметрлік, яғни жасау кезінде оларға объектінің орналасу координаталар, ұзындығы, биіктігі бойынша өлшемдері деген сияқты мінездемелік параметрлер жиыны беріледі. Бұл параметрлер өзгеруі мүмкін. Сондықтан объектілерді жасау кезінде жоғарғы дәлдікке міндетті түрде ұмытылу қажет емес.


Өзін - өзі бақылауға арналған тапсырмалар:
Қорғауға берілген реферат тақырыптары:

  1. Озық графиктік жүйелер. Open GL кітапханасы.

  2. Екі өлшемді кескіндерді құрастыру және түрлендіру.

  3. Қарапайым қисықтарды растрға жіктеу. Брезенхем алгоритмі.

жүктеу 22.84 Kb.

Поделитесь с Вашими друзьями:




©emirb.org 2022
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет